söndag 13 juni 2010

Sex and Linköping city. Part two.

Vaknar med en smak av redbull-vodka i munnen. Och minnena från en väldigt trevlig kväll. I sängen ligger två luddiga killar. Men ingen nyrakad man. I stället sjukt mycket kläder. All packing från USA och en hel hög nyinköpta plagg (kan fortfarande inte fatta rean på Carlings som gjorde mig två shorts, en kjol, två klänningar, två t-shirts och ett par leggings rikare!) En känsla av vemod sköljer över mig tätt följd av en känsla av att jag har en kniv rakt in i hjärtat och en annan rakt in i magen. Men då slår det mig. Det är dags för 6 and Linköping City 2. Det är dags för CARRIE ON!!

Hur ont det än gör så hör jag bara...
the sound of letting go

Så jag knyter mina händer. Bokar resan till New York. Jag älskar min familj, mina vänner och mina luddbollar. Jag kommer att älska en man igen. Men mitt liv tar inte paus i väntan på det. Jag tänker leva nu! Och jag tänker leva fucking fabulous!!!

Puss

ps vad har kisa-samantha och posh beckham gemensamt??
En Hermès Birkin bag!!!!

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Wow, jag och Posh lixom!!!

Så F F

:D

Lisa Eriksson sa...

Älskar din nya layout!

Carrie sa...

Tack!

Och väskan passar dig utmärkt, FF liskom HI HI

Anna P sa...

Jag gillar också Layouten :)
Och så är det ju faktiskt rätt likt Samantha med väskan...det känns helt rätt! :)