lördag 10 juli 2010

No more cougar town.

Jag tror jag ska flytta. Ut från Cougar Town. Det är verkligen inte rätt kvarter att hänga i. No no.

Samantha är ju en rätt klok kvinna. Man ska inte ge sig in i destruktiva aktiviteter som bara leder ner i fördärvet. Det kan kännas lindrande för stunden men på sikt blir allt bara sämre. En ond spiral av destruktivitet. We do not wanna go there. Tack för tålamodet Sammie. Jag vet att jag är expert på att kasta mig mellan extremer av känslor men det känns så starkt innombords och lika snabbt går det över. Ska försöka tagga ner..

Men åter till sex. En brud på bussen satt och hojtade om sitt sexliv på Peace and love. Och då menar jag verkligen hojtade. Hur gärna jag än hade velat slippa höra hur hon hade taffligt oplanerat sex i ett tält med någon kompis till en kompis så var det helt omöjligt. Nu ville ju jag naturligtvis höra men kanske fanns det någon liten pryd tant som fick slaget den bussfärden... Tänkt innan man snackar säger jag bara. Think. Och va fick hon ut av det tältäventyret? Ångest. no more, no less. yepp yepp yepp.
Pride flickor. Pride. (säger det mest till mig själv. Byyyeeee C.Town)

När vi svepte nåra raspberry sour och "appeltini" på AW idag diskuterades den manliga kroppen. Och att det är synd om mannen. Vi kvinnor uppskattar inte en helt nude manlig kropp på samma sätt som män uppskattar en naken kvinna. Vi vill inte se det manliga behaget förrän det är oundvikligt typ. Vi borde ta vårat ansvar och gå ut med denna information till mannen. För att undvika obekväma situationer..

Nä nu ska här sovas. i fiiiina underkläder. För skit samma att ingen man ser dem. De är fina i alla fall!! Puss

5 kommentarer:

Charlot sa...

Är du klar med flytten eller behöver du flytthjälp? Säg till i så fall ;)

Charlot håller med, alla "behag" behöver man inte slänga fram direkt ;)

Sen kan det ju faktiskt vara, eller snarare är, sexigare att skyla endel så man inte blottar allt. Gäller ju faktiskt även kvinnor. Blotta lagom liksom ;)

Carrie sa...

Helt klart! Lagom,

Och nu är couger town fett utflyttad. På riktigt! Tack vare dig!!!! Puss

Rhöös sa...

Det är rätt, håll dig undan! Det finns ju helt klart andra städer att utforska :)

(Ordverifiering: undan. Komiskt :) )

Rhöös sa...

no sex in the city... where are you?

Lisa Eriksson sa...

Asså din layout är så fin :)

jag tycker du ska börja skriva igen...