måndag 19 september 2011

6 months baby, 6 months!!!

Grrr jag är klantigast av alla klantiga...

För ca tre månader sedan var min bankdosa borta. Leta leta leta men icke fanns den någonstans. Blev att bege sig till banken efter många om och men och införskaffa en ny.. Nu tre månader senare sitter jag i sängen och måste akut betala en räkning (annars hotar 3 att stänga av mitt mobilkonto.. ack och ve, inte en period till utan telefon). Plockar upp bankdosan ur stället där jag alltid har den. Börjar knappra lite. Och vad märker jag?!? det är min gamla dosa, som jag spärrade för tre månader sedan. Och puts väck är min nyta dosa... GRRRR jag är klantig! Och tankspridd = antagligen lite för mycket på schemat..

På tal om schemat, ska man sluta lira bandy? Grymt sugen på det just nu. Trodde aldrig denna dag skulle komma!!! Har ju varit fett taggad sedan jag återupptog sporten för typ 5-6 år sedan. Men nu är motivationen som bortblåst.. Ska suga lite på karamellen i alla fall..

Jag???

Och sist, men INTE minst!! Idag var det våran 6 månaders dag! Hurra hurra hurra!! Och jag hittade en present i hallen :) :) Jag har gått och snackat om en lista med ätliga saker som jag vill ha med mig om jag hamnar på en öde ö. Listan har successivt fyllt på sig.. Power king (så klart!!), surt godis, russinbräck från hemköp och smoothie! Allt detta fanns i min hall (smoothien representerades av ett paket sugrör) och ett kärleks-checkhäfte! Hur glad blir man inte för en sådan sak?!?!? Har mumlat om romantik hit och romantik dit, är den död har jag undrat? Men den som har tålamod (*host host*) får dock se resultat!


PUSS

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Du är inte redo att sluta spela än!

Grattis :)

Anna P sa...

Åhh vad gullig pojkvän du har!! Grattis på er 6 månadersdag!!

Mmmm ett tufft schema kan göra en ganska förrvirrad. Hoppas det löser sig med dosan o räkningen.

Kramar

Rhöös sa...

Tummen upp för Johan!

Trist att boka in ett bankbesök dagtid i ett redan hektiskt schema ju!! Så säg till om du tillfälligt vill ha hjälp med att betala räkningen tills dess den nya dosan kryper fram ur sin gömma :)

Sandra sa...

Du är inte redo för att lägga klubban på hyllan. Du har fortfarande mycket energi att ge på innebandyplanen :)

Carrie sa...

:)