söndag 10 juli 2011

Jag tror mitt hjärta blöder

Klockan är snart två på natten. Jag sitter i sängen med Muffins och Makaronen. Muffins på andra sidan sängen, Makaronen med huvudet på tangentbordet och med ena tassen mot min hand. Same old. Jag älskar dem så att det gör ont i mig. De har funnits hos mig i vått och torrt. Trogna. Alltid där. Men älskar jag min kille mer?







Går inte riktigt att jämföra känslor så rakt av. Men spontant måste svaret bli nej, det gör jag inte. Men man tvingas till vissa val i livet. Dtta är ett av dem. Men jag kan inte låta bli att storgråta nu, HELVETES JÄVLA SKITALLERGI. F-N VAD JAG HATAR ALLERGI just nu. Och så fruktansvärt innerligt kommer jag sakna mina fjantar. Aj det gör så ont i mitt hjärta. Hjälp.




Nä orkar inte skriva mer om det just nu. Men som det ser ut just nu har Muffins och Makaronen snart ett nytt hem. På landet. Så de kan få vara ute själva. Och huset har 14 rum så de behöver inte känna sig instängda som i min sketna lägenhet. Unnar dem verkligen det. Aj aj.


Mitt hjärta blöder.


4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

;(
Stor Kram

Rhöös sa...

Jag förstår att det är riktigt tungt. Som en klump i magen som inte vill försvinna och jag vet också att den kommer att finnas där väldigt länge, om inte annat så när man tänker på det (emellanåt glömmer man bort och då känns det inte så tungt) men så kommer man på att man gjort sig av med någon man älskar över allt annat och då är känslorna där igen och man kan inte stoppa den tunga klumpen som byggs upp i magen och tårarna som börjar byggas upp i ögonvrårna.

Men jag kan lova dig att det ändå kommer att kännas bra någonstans där djupt inne när man vet att de har det bra och att det faktiskt är deras bästa som är det viktiga. Det blir inte lättare för det, men innerst inne, känns det bra, trots att man har en klump i magen och tår i ögat.

Jag finns här om du vill prata någon gång!

Och du, det låter ju som ett bra nytt place för dem att bo på landet i ett stort hus. De kommer få leva som kungar (eller lejon)!

Stor kram!

Anonym sa...

jag har en kompis som är allergisk hon har två katter och tar allergimed, när hon känner att hon behöver det så det går ju att lösa om man vill

Carrie sa...

Tack rhöös och lisa! puss

Allt beror på vilken grad av allergi man har, och i detta fall är det dessvärre inte en möjlighet att medicinera då symtomen är så uttalade. Men tack för tipset!