tisdag 12 juli 2011

Rosa is the shit!

Nu till något lättsammare. Fashion!

Som den heterosexuella kvinna jag är så tittar jag till lite extra om jag ser en fin kille på stan. Men lika ofta spanar jag in tjejer om de har på sig nån extra snygg outfit.

Senaste veckan har något speciellt fångat min u
ppmärksamhet. Knallrosa linnen. Fabulous! Så under gårdagen ägnades eftermiddagen åt att hitta detta plagg. Efter besök på MQ, sisters, solo, c
arlings, gina så hittade jag två stycken i olika nyanser på ett ganska otippat ställe... InterSport. Sweet!

Rosa linne + korta shorts känns stek
hett. Dessvärre anser inte jag att mina ben bär upp korta shorts så jag kör på lite längre men för alla som gör det och vågar. Lovely!

Är väldigt busig för tillfället, sitter och slökollar på tv mitt på dagen fast solen skiner.. hi hi. J. Lo är hos Ellen Degeneres. Och hon är galet galet snygg! Och riktigt skön!

Till helgen blir det båstad och tennis. Gillart skarpt! Funderar på om tennis är den näst roligaste sporten efter innebandy. Hockey på en stark tredjeplats. Japp, så får det bli! Uppvärmning imorgon med lite tennis med rhöös :)

Glad sommar!

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Åh avis på Båstad! Ska oxå ta mig dit nån gång!

Carrie sa...

Jag kan rekommendera det! Hoppas bara det inte blir regn, det är riktigt off i tennissammanhang!

Rhöös sa...

Tur vi amatörer kan spela inomhus :)

Skriver även här, och det känns extra tråkigt när jag läste det här men jag har ont i benet. Buhu :(

Så jag känner att jag måste ställa in tennisen imorgon. Förlåt!