onsdag 20 maj 2009

mmm chips!!




På aftonbladet.se finns ett videoklipp om en hund som blivit påkörd i trafiken och ligger mitt i gatan med ett brutet ben. Polisen försöker närma sig hunden för att ta den till veterinären men en annan hund vaktar den skadade hunden och låter ingen komma nära. Eftre mycket om och men får de i alla fall med sig den skadade hunden i bilen och åker mot veterinären. Den andra hunden följer då efter bilen. Jag tycker det är så himla fint. Det var dessutom så att den skadade hunden var den andra hundens mamma. (oj nu har jag skrivit ordet hund 154 gånger..) Och vad gör man inte för sin mamma egentligen! Starka, fina, underbara mamma.


Och på tal om djur så är de så himla mysiga. Inget är väl som djurbäbisar!! De är så sjuuukt söta så man går nästan sönder inombords.. här kommer lite exempel :)













Kram
ps pumps regerar!! Hade jag varit en meter kortare och haft typ 5 storlekar mindre i skor så hade jag LÄTT köpt ett par pumps. Bara så att ni vet :) go natt!

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Sååååååååååååå söta jag håller med :)

Rhöös sa...

Är inte så förtjust i chips men den där chipsburken skulle jag kunna tycka om ;)

susanne sa...

finns inget sötare...men kissen i chipsburken ser inte allt för glad ut;)