söndag 23 augusti 2009

varning: eventuellt bara av intresse bandybrudar

Oj oj var ska man börja.. Finns mycket att hämta från lördagens intensiva dag..

Ska man börja med lill-norrlands fabulousa (joo NU finns det ordet visst det!) väska som vi alla i stundens hetta skulle köpa och hade det funnits en internetaffär på någon dator i närheten hade de säkert också fått in ett 10-tal beställningar. Och mysiga lill-norrland höll god min; "visst ska vi alla ha lika dan väska som jag.. absolut!"








Eller ska man kanske börja med cidern med söt förpackning men också alldeles för sött innehåll. Why ciderfabriken, why? Det går ju bara att dricka en innan man blir hög på sockret och aldrig vill äta en persika till i hela sitt liv...





















Eller ska man börja redan med resan till samlingen där jag vid hela två tidpunkter träffade på saker som förstärkte mina något hånfulla åsikter om studenter och deras nollningselände. Jag vill också påstå att detta bidrog till att jag kom två minuter för sent till samlingen. För övrigt har jag börjat ett nytt och ordningssamt liv utan tidsoptimistiska inslag (för er som har kvar att skriva er spelarpresentation..) Det första var att någon lagt en hög med skum precis vid min cykel. Som om de visste vad jag tyckte om dem liksom hade de markerat med skum.. mycket fräckt.. För det andra stod det en sån där med draksvans på kavajen som figurerat i tidigare blogginlägg. Hoppas personen i fråga inte stämmer mig för publicerandet av detta kort, jag tog det sådär diskret vid eftertanke..


Eller ska man börja med att avsluta med att det va en sjukt skojig kväll och att jag ska bli jujutsu:are i mitt nästa liv när jag bara lyckats stretcha ut min baksida-lårmuskel så att jag i alla fall kan nudda golvet med fingertopparna..



ps respect för fett fint hus Lolo!! ds

5 kommentarer:

Rhöös sa...

hahaha

Tycker den lugna fadderisten med svans såg mycket lugnare och trevligare ut än nollorna med faddrar från gymnasiet som sprang runt på Ljunkan när vi försökte genomföra våra löptester...

Miranda sa...

Hahaha det var mycket du ville börja med att skriva om...;-)
Kan dock instämma med allt ovan!
Ha en bra dag!

Lisa Eriksson sa...

Jag vill oxå ha den väskan!

Lotta Dahm sa...

Tack tack Sune! Kul att du ville ta en titt med en halvnaken Herr A i soffan. Riktigt härlig kväll!

Penntrollet sa...

Det är helt klart en mycket snygg väska!!!