söndag 1 februari 2009

del II. fotoalbum från januari.

Har senaste veckorna plåtat lite här och där i vardagen men sedan har inspirationen sviktat och det har inte blivit något med bilderna. Så här kommer ett litet fotoalbum av spridda tankar utan någon egentlig röd tråd..

Kapitel 1. Bara en söt hamster i en liten bil med inbyggt hjul att springa i. Ingen djupare bakomliggande tanke än så. fast nog känns det lite vrickat. Funderar nu på att starta rörelsen "släpp hamstrarna fria, men vänta till sommaren så att de inte fryser ihjäl"

kapitel 2. Snygga vänner. Och individuella stilar. Det är så kul att träffa en vän som piffat till sig
lite extra. Och man tänker. Guuu va snyggt. Och va just HON (eller han) det är att ha den stilen. det är inte min stil men det är hennes. And I love it. Så här kommer två snygga vänner.













Kapitel 3. Vilken kroppssmyckning är du? Jag är nog en navelpearcing. Får bli det stora projektet inför sommaren. Tycker det är så sjukt fint. and hot. Andra har tatoos. Och det är också superfint. Och snacka om att man kan göra en personlig tatuering. Som gör ens egen kropp ytterligare lite unik. FINT!



















Kapitel 4. En enkel kopp kaffe med mintchoklad på stan tillsammans med en väninna. Lyckan i vardagen behöver inte vara längre bort än så.



Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kroppssmyckning jag är? Jag får nog vara tråkig och proper som charlot och säga att inget känns rätt för mig. Är för rädd om min hud och kropp för att utsätta mig för riskera. Tror dessutom inte att jag skulle vara nöjd i längden.

Men om jag var tvungen att välja under knivhot så får det bli navelpiercing :)

Tycker mig btw känna igen ovastående smycke. Snyggt smygge på snygg mage ;)

Lotta Dahm sa...

Jag tycker kroppssmycknng är fint....men på andra. Jag har tom gått från 3 hål i örat till de vanliga 2- så tråkig är jag :O)

Carrie sa...

Jo jag är lika "tråkig" men det måste ju kännas rätt för en själv! tycker det är superfint.. på andra också.. Men man kan ju alltid drömma att man vågar va lite wild and crazy..

Angelica Johansson sa...

Jag gillar både tatueringar och piercingar om det inte går till överdrift. Det är fint med någon eller några, men att tatuera hela kroppen eller pierca sig på alla ställen som går tycker jag är för mycket.