lördag 21 februari 2009

Och vinnare är.....

Hade jag läst ett horoskop om hur denna månad skulle bli för oss fiskar så skulle det stå nåt i stil med "Ni kommer vara lite argsinta rent generellt. Och månaden kommer innebära jakter av olika slag samt inhandlandet av en fabuluos sminkväska."

Jakt nummer 1 är biljett till redan omnämnda Scotts-kväll i folkets park (5 dagar kvar... ghaaa). Jakt nummer 2 startade idag och benämns som "jakten på den slutsålda trippel-locktången"...

Mary-Mo har ett helt fabuluos hår!! Lilla flätan på sidan, alltid perfekt utan nån liten tofs som står hitan eller ditan som det brukar göra hos undertecknad. Tjockleken och färgen på håret: Mee like. Och idag: pricker över i:t! LOCKARNA!! Jakten på de perfekta lockarna är mer av än följetång som i och för sig passar in även på februari månad. Först locktången där man snurrar upp slinga för slinga på en pinne typ. Blir lite väl söta lockar för min smak. Sedan den gamla klassikern att sova i flätor. Liiiite risigt för mitt stackars burr. Men nu är tävlingen avgjord och på första pallplats kommer trippel-tången!!

Dessvärre verkar fler ha kommit fram till detta i och med att hyllorna gapade tomma både på Åhléns (eller som min kusse i sthlm brukar säga: Åhlles!) och c.ohlsson. Buuuu huuuu. Ryktet säger dock att det finns nåra kvar ute på el-giganten!!
Så det var dagens i-landsinlägg. Lite reflektioner under rubriken "övrigt" sedan:
-Fest hos Charlot utan närvaron av densamma ska bli intressant. Vad har hon egentligen under sängen?? Ingen damtuss i alla fall har vi redan konstaterat...
-Samantha kommer hem i natt. MMMMmmmmm skojiga fina tjej. har saknat dig.
-Lolo har åkt tjejvasan. RESPEKT ;)




Kram

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, nu känner jag ett plötsligt behov av att kolla under sängen...

Tack för igår!

Ass sa...

Jag är en alltför nyfiken person för att gilla alla dessa påhittade namn...

Lisa Eriksson sa...

Var inte Charlott hemma? Hmm

Vem har så fint hår?

Jag vill oxå ha en sån locktång!!

Jag kom hem halv sex i natt... Då var harriba stängt :(

Lotta Dahm sa...

Ass jag diggar också dessa namn... är det jag som är Lolo???

Carrie sa...

Japp du är Lolo lotta!

Skriver så mest för att inte exponera någon som inte vill ligga ute på internet...

Anonym sa...

Det är bra, för det är så svårt att lista ut :)

Lisa, du missade ju inget på Harriba... det var liksom en konstig kväll som slutade med att vi dissade Harrys efter en timmes köande i snöoväder... vems förlust, Harrys eller vår?

Anonym sa...

och jag ser fram emot att du ska få gå loss på mitt ansikte med allt spännande du har i den där rosa väskan :)

Kanske redan nästa gång vi ska ut?

Carrie sa...

Jag är också jättetaggad för att göra dig finfin! Locka håret, ögonskugga, primer.. Du kommer bli supersnygg vilket du är normalt sett också men nu på ett annorlunda sett tänker jag..

Jag är lätt på till nästa utgång :)

Lotta Dahm sa...

Ok då e jag med... känner mig hedrad att få bli en av de lyckliga som har nicknames på din blogg

Anonym sa...

Ohh Scotts i dagarna alltså! Hur var dem? Trodde inte det var din smak riktigt men där hade jag lite fel ha ha:). Hoppas allt är bra med dig tjejen, diggar din blogg riktigt mycket. Vi får ta o höras av snart! Kraam på dig

Carrie sa...

Tack! Scotts blir imorgon, lär återkomma med info :) Jag har bred smak kan man säga... Hoppas allt är bra med dig också! kram