fredag 13 februari 2009

Zzzzzzz

Jag har ju tidigare nämnt det här med dubbelmoral.. Men kanske handlar det mer om förmågan att kunna ändra sin åsikt och inte vara så envis.

I alla fall. Jag trodde jag föraktade dem. Bloggarna. Men nu är jag mer fast än någonsin. Älskar att läsa vad mina fina vänner pysslar med när jag inte har tid att uppdatera mig. Fast egentligen skulle vi alla kunna träffas på en fika och berätta om våra tankar i stället för att "umgås" via respektive bloggar... Nä nu börjar jag tvivla igen. Typiskt. Nä det jag skulle säga var att jag uppskattar att läsa vad Charlot, Samantha (håll i mössan i backen även om jag vet att du har tre med dig..), Lolo, Evelyn med flera har för sig.

Och jag är inte den som är den utan antar naturligtvis en utmaning när den dyker upp. Så här kommer bildutmaningen. Blev mapp nr 6 men bild nummer 5 för det fanns inte fler i den. Inflyttning handlar det om och bilden kunde inte vara mer lämplig eftersom jag spenderat nästan 20 timmar i sängen det senaste dygnet..


Och inget är som en skön säng. Det är sant att vi spenderar typ 1/3 av vårat liv där så självklart ska man investera i en skön, och snygg, säng. Och piffa till den lite med kuddar, överkast och sånt även om man aldrig sedan har tid att lägga på det förutom vid besök av gäster..

Slutligen.Alla hjärtans dag, eller alla hjärtans f'**k som va Charlots förslag ha ha, är faktiskt inte så dumt. Och som visa människor kommenterat, faktiskt en dag att visa alla som man älskar att man uppskattar dem! hushållet fick ett underbart packet som vi naturligtvis var tvugna att tjuvöppna (kommer det dagen innan AHD så gör det...). Kram ner till tranås och sjukt skojjigt kort =)

Inga kommentarer: