lördag 17 januari 2009

Jakten på den försvunna julklappen...

CHIC!!! ME LIKE :)
Fredagkväll. Inget är så härligt. After work med söta tjejvänner. Seg i hela kroppen och i huvudet efter arbetsveckan. Ett glas rött och sen somnar man gott.
Mode är fantastiskt. Det kan göra mig riktigt lycklig! Mandy var så vansinnigt chic i går. ÄLSKA den söta kuvertväskan med spets och en rosett. ÄLSKA den cerisea jackan. Det måste ligga i de kvinnliga generna att man tycker så mycket om rosa och gulliga saker så som en rosett av spets. Alla hurrade lika entusiastiskt över Haleys knallrosa kjol härom veckan. BRUDAR GILLAR ROSA. Men ingen regel utan undantag så klart.
Och när jag nämner rosa i detta inlägg så kommer jag naturligtvis osökt in på Samantha.. Denna crazy och härliga kvinna! Igår vandrade jag över torget och noterade att julgranens belysning är nedmonterad. Jesuskrubban har forslats iväg (tror faktiskt den lille träbabyn slapp bli stulen i år. misstänker att de skruvat fast honom i krubban...). Julen är således officiellt slut. Men var tog min julklapp vägen??? Fanns den? det utlåvades en julklappskväll. I alla fall i ruset på nyårsafton. Men sen har det varit tyst.. Ha ha no offence Samantha hoppas jag. Det är just för sånt här som vi löve you!
Efterlyses: Saknad.
Kram.

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Hahaha . den finns :)

Charlotte fick sin i veckan :)

Men den som väntar på ngt gott.... hihihihihi

Ass sa...

Jag väntar fortfarande på både födelsedagspresent (november) och julklapp... ;)